مشکل نمایش border با کلیک روی texbox یا کلیک روی لینک

برای وردپرس قالبی نوشته بودم که یک textbox داخلش بود وقتی روش کلیک میکردم یک border دورش نمایش داده میشد و  وقتی خارج از textbox  کلیک میکردم border حذف میشد. این علت به خاطر فوکوس هست. برای اینکه در مرورگر مشکل را ببینم:

صفحه را با مرورگر کروم باز کردم و روی تکست باکس راست کلیک کردم و گزینه ی Inspect را زدم.عنصر تکست باکس را در سمت چپ در بخش Elements با کلیک روی آن انتخاب کردم. در سمت راست در بخش Styles روی hov:کلیک کردم.در این صورت active و focus و hover و visited ظاهر شد. 



چون روی عنصر تکست راست کلیک کردم و گزینه ی آخر رو زدم. وقتی دقیق کد عنصر تکست در سمت چپ انتخاب شده بود  روی تیک گزینه ی focus  کلیک که کردم، خط ثابت موند.

پس با این دستور حذفش کردم:

input[type=text]:focus {

    outline: none;

}

در مورد لینک هم یه همچین مشکلی داشتم که حل شد.

منبع مطلب: http://barnamenevisi.blogsky.com