فرم ثبت نام یا عضویت با php

امروز یه اسکریپت فرم عضویت رو براتون گذاشتم . بعضی وقت ها پیش میاد برای اینکه وقتی  بخواید از مطالب سایتی استفاده کنید باید توی اون سایت عضو بشید. 

این اسکریپت را اینجا دانلود کنید .   

اگر برنامه ی XAMPP نصب دارید به آدرس : http://localhost/phpmyadmin بروید .

اول یه دیتابیس با عنوان db بسازید و سپس فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید و آن را باز کنید و فایل db.txt را باز کنید. و دیتابیس خود را انتخاب کنید و به بخش SQL بروید و کد های داخل این فایل  db.txt  رو بریزید و دکمه ی تایید را کلیک کنید . کل فولدر register را هم در ریشه ی سرور وب خود یعنی پوشه ی htdocs بریزید. بعد برای امتحان کردن آن به آدرس زیر بروید:  

http://localhost/register/register.php بعد از پر کردن فرم به طور خودکار به صفحه ی لوگین خواهید رفت.  

نکته : خودتون می تونید با توجه به مطالب قبلی که من نوشتم کدی رو برای خواندن مشخصات افرادی که ثبت نام کردن را بنویسید.

منبع مطلب سایت : www.barnamenevis.org

طراحی فرم ارسال و قسمت دریافت اطلاعات در php

امروز دیگه با دست پر امدم . می خوام ساخت فرم ارسال اطلاعات با html و دریافت اطلاعات با php رو براتون بگم ، در واقع ما سه تا فایل می سازیم یکی برای ارسال اطلاعات که باید بازدید کننده مشخصات خودش را وارد کند که این قسمت با html ساخته می شود و قسمت بعد با php طراحی می شود که برای دریافت اطلاعات است و باید اطلاعات را در بانک اطلاعاتی mysql ثبت کند . و قسمت بعد برای خواندن اطلاعات ثبت شده است. مثلا سایتی می خواهد بازدید کننده ها وارد سایتش بشن و مثلا برای کار ثبت نام کنن و اطلاعاتشون رو برای رئیس سایت ارسال کنند میشه از این قسمت ها برای سایت استفاده کرد. 

1) اولین کاری که می کنیم باید دیتابیس و جدول رو ایجاد کنیم. برنامه ی XAMPP را اجرا می کنیم و Apach و Mysql را start کنید. و به آدرس http://localhost/phpmyadmin/ بروید و در قسمت

 jadid را وارد کنید . و روبروی آن ut8_persian_ci را انتخاب کنید  . و MySQL connection collation: را هم  ut8_persian_ci  انتخاب کنید. و دکمه ی ساختن را کلیک کنید. و در قسمت ساخت جدول جدید در پایگاه داده jadid  و در قسمت اسم نام جدول یعنی karbar را وارد کنید. و در قسمت Number of fields: عدد 3 را وارد کنید. و دکمه ی تایید را کلیک کنید.

ادامه مطلب ...