قالب ساده و بدون عکس

یه قالب دارم که دو یا شایدم سه سال پیش طراحی کردم ولی تازگی یه کم روش کار کردم و بهترش کردم. این قالب یه قالب خیلی ساده است که هیچ عکسی توش به کار نرفته . برای همین سریع لود میشه. از نظر خودم رنگ ظاهرش چون یه کم تیره است برام زیاد جالب نیست و میتونستم از رنگ بهتری استفاده کنم ، انشاالله یه بار که وقت کنم میام یه کم خوش رنگش میکنم . توی هدرش ار html5 استفاده کردم که اگه مرورگری از html5 پشتیبانی کنه رنگ تصویری  رو که ایجاد کردم نمایش میده وگرنه رنگ دیگه ای رو نشون میده.

تصویری از قالب ساده

دانلود قالب

درج کدهای جدول داخل کدهای php

برخی مواقع شما نیاز دارید که کدهای جدول رو برای ایجاد جدول داخل کدهای php وارد کنید. 

برای این کار از کدهای زیر استفاده کنید:

<?php

echo "<table>";

echo "<tr>";

echo "<td>";

echo "متن";

echo "</td>";

echo "</tr>";

echo "</table>";

?>

برای رفتن به خط بعدی هم از کد زیر می توان استفاده کرد.

echo "<br>";

نکته : کدهای سیژن (SESSION) هم خیلی به کدهای html حساسن.