کدهای جاوا اسکریپت

جدیدترین کدهای جاوا اسکریپت همراه با آموزش طراحی قالب

کدهای جاوا اسکریپت

جدیدترین کدهای جاوا اسکریپت همراه با آموزش طراحی قالب

سایت جدید برنامه نویسی

سایت یک آموز :


این سایت به تازگی راه اندازی شده و محور آموزش های آن هم زبان های برنامه نویسی تحت وب است فعلا از زبان php و html مطالبی قرار دادیم که همه ترجمه شده از سایت های خارجی هستند ، مطالب کاملا اختصاصی و جدید هستند 

لطفا به سایت ما سر بزنید 

www.1amoz.ir


کد آخرین بازدید و اولین بازدید

این اسکریپت تاریخ و زمان آخرین بازدید بازدید کننده شما را ثبت می کند و آن را  نمایش می دهد. اگر این نخستین بازدید شما از سایت شما باشد، به جای آن یک پیام خوش آمد گویی نشان داده می شود. شما می توانید پیام ها را در هر مورد نمایش دهید.

این کد از کوکی های مرورگر برای نمایش پیغام استفاده می کند.

مثال: این اولین بازدید شما از این صفحه است. خوش آمدی!

 

ادامه مطلب ...

آموزش ساخت وبسایت رایگان قسمت 1

در این آموزش از مبتدی به پیشرفته مباحث مهم ساخت یک وبسایت را به شما آموزش خواهم داد

قبل از شروع این سری آموزش شما بایستی با سه اصطلاح آشنا شوید 

1- هاست : مکانی که فضای اصلی وبسایت ما روی آن قرار میگیرد چه متن و چه تصویر یا انواع فایل همه روی هاست قرار می گیرند پس ما برای ساخت یک وبسایت مستقل نیاز به فضای ذخیره سازی داریم که در اصطلاح هاست می گوییم 

2- دامنه : همان آدرس اینترنتی است که روی صفحه شما قرار می گیرد مثلا www.iran.com 

3- سیستم مدیریت محتوا cms: اگر شما یک برنامه نویس وب نیستید حتما برای مدیریت صفحات و مطالب وب خود نیاز به یک سیستم درج مطلب و انتشار اطلاعات دارید در این باره چند سیستم مدیریت محتوا وجود دارد که ما از بهترین آنها به نام وردپرس استفاده می کنیم.

 

ادامه مطلب ...

کد غیر فعال کردن کلیک راست با پیغام

با استفاده از این کد شما میتوانید به بازدید کننده ای که قصد کپی مطلب شما را دارد هشدار دهید که مطلبتان را نمیخواهید به اشتراک بگذارید این کد مانع اجرای راست کلیک رو صفحه می شود 

این کد را در قسمت head قالب وبلاگ خود قرار دهید 

قابل اجرا در مرورگرهای 


IEFirefoxChromeSafariOpera


ترفند افزودن کانال تلگرام به وبلاگ و سایت

امروزه خیلی از وب سایت ها و بلاگ ها مطالب خود را در شبکه های اجتماعی می گذارند که محبوب ترین آنها تلگرام است ما هم امروز با ترفند قرار دادن کانال در تلگرام خدمت شما دوستان گرامی هستیم در ادامه با ما همراه باشید 

ادامه مطلب ...

فریم ورک های css از تعریف تا انتخاب

فریمورکهای(frameworks) CSS عموما یک پکیج شامل مجموعه ای از پوشه ها و فایلهایی هستند که با استفاده از کدهای پایه استاندارد(شامل HTML، CSS و جاوااسکریپت و نظائر آن) ایجاد شده است. بطور خلاصه با استفاده از این فریمورکها امکانات استاندارد و حرفه ای زیادی در اختیار شما قرار می گیرد که با صرف وقت اندکی یادگیری آنها قادر به طراحی صفحات وب بسیار قدرتمند و زیبا که شامل عناصر حرفه ای خواهید شد که بدون داشتن این فریمورکها روزها و ساعتها باید وقت صرف میکردید تا آن عناصر را طراحی نمایید . به عبارتی همان مثل معروف که چرخ را دوباره نباید اختراع کرد. پس یادگیری حداقل یک فریمورک CSS از ملزومات طراح وب حرفه ای است.

 


  
ادامه مطلب ...

مجموعه کتابهای آموزشی جدید

سلام خدمت دوستان گرامی

بعد از مدتهای طولانی دوبارهقصد دارم این وبلاگ رو بروز کنم

این بار می خواهم  یک  سایت جالب جهت آموزش طراحی وب  به شما معرفی کنم

سایت بیاموز 

سایت بیاموز انواع آموزش های طراحی وب ( html php css java javascript) و انواع آموزشهای متنوع را دارد .

این سایت مطالب مفید و رایگان زیادی در رابطه با php دارد حتی در این سایت می توانید به صدای مدرس گوش کنید .

علاوه بر آموزش متنی آموزش های متنوعی به صورت فیلم و مدیا دارد که این آموزشها بیشتر پولی هستند


لینک سایت




کد بلوک مطالب

کدی که امروز برای شما آماده کرده ام یک بلوک زیبا برای وب سایت شماست این بلوک را خودم ساختم عرض این بلوک 300 پیکسل است  از ویژگیهای این بلوک ساده بودن و ساخته شدن با سی اس اس است یک بلوک مطالب بسیار زیبا که در زیر می توانید آن را ببنید

کد بلوک مطالب
ادامه مطلب ...

ابزار پیش نمایش html

در این مطلب قصد دارم ابزاری را که خودم مدت ها پیش ساخته بودم برای شما قرار دهم این ابزار به نوعی مانند ادیتورهای ساده اچ تی ام ال کار می کند در زیر عکسی از این ابزار می بینید آمیدوارم مورد استفاده شما دوستان قرار بگیرد .


کد پیشنمایش آنلاین

ادامه مطلب ...

سرعت بخشیدن به Word


عملیاتی مانند ذخیره سازی فایل ها درون پوشه های خاص ، پیدا کردن آرم شرکت هنگامی که به آن نیاز دارید ، یافتن فایلی که هفته گذشته ایجاد کرده اید و اکنون مجدداً به آن نیاز دارید و غیره. اجرای هر یک از این وظائف نیاز به زمان دارد و ضربه‌هایی که بر روی صفحه کلید وارد می‌شوند کم کم بر روی یکدیگر انباشته شده و مصداق مثال معروف قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود را خواهد یافت.

 

ادامه مطلب ...

افزایش سرعت راه اندازی کامپیوتر

فناوری های امروزی با امکانات فراوان ، موجب رضایت خاطر کاربران می شوند . فرضاً با فشار یک دکمه در دستگاه کنترل از راه دور ، تلویزیون را روشن می کنید و یا با فشردن دکمه Start در مایکروفر ، دستگاه بلافاصله شروع به کار می کند ؛ اما سیستم عامل ویندوز در کامپیوتر های شخصی این گونه نیست و برای راه اندازی آن ، بسته به عوامل مختلف باید حدود ۳۰ ثانیه تا چند دقیقه صبر کنید . البته می توانید از این مدت زمان نسبتاً طولانی ، برای انجام کار دیگری استفاده کنید اما اگر فرد کم طاقتی هستید ، روش هایی برای افزایش سرعت راه اندازی کامپیوتر وجود دارد که برخی از آنها به بهبود عملکرد ویندوز نیز کمک شایانی می کنند . پیش از اعمال این تغییرها ابتدا از سیستم خود ، نسخه پشتیبان تهیه کنید .

 

ادامه مطلب ...

کد چرخش عکس

در این پست یک کد بسیار زیبا برای شما آماده کرده ام این کد همانطور که از نامش پیداست مربوط به چرخش عکس های مطالب است برای دیدن نتیجه کافیست فقط نشانگر موس خود را روی عکس ببرید و جلوه زیبای آن را ببنید . در زیر می توانید دموی کد را مشاهده کنید .

ادامه مطلب ...

کد محدودیت زمانی صفحه

کد جدیدی که امروز برای شما در نظر گرفتم کد بسیار جالب و کاربردی است که برای قرار دادن محدودیت زمانی (تایم) به کار می رود حتما شما فرم های مربوط به ادارات دولتی را دیده اید که بعد از حدود چند دقیقه اگر فرم مربوطه را پر نکنید صفحه را بایستی دوباره بروز کنید این کد هم به همین شکل عمل می کند با این تفاوت که این کد به صورت خودکار بروز می شود.  ادامه مطلب ...

چند ترفند برای نوشتن اعداد

گاهی نیاز هست که ما در وب خود از علایم ریاضی استفاده کنیم در این مطلب قصد دارم به شما استفاده از توان یا بالانویس و زیرنویس اعداد را به شما آموزش دهم به کد زیر دقت کنید .

22+71=11

ادامه مطلب ...

چگونگی تنظیم تجهیزات رایانه ای

این روزها تب رایانه ها آنچنان فراگیر شده که تقریباً در هر خانه ای یکی از آنها وجود دارد. در نگاه اول، این یک افتخار بزرگ و فرخنده و مایه مباهات ما ایرانیان است و از آن مهم تر، اینکه بیشتر استفاده کنندگان از این تکنولوژی، کودکان و نوجوانان هستند. به یقین، تعداد بیشماری از این کاربران، نحوه صحیح و مناسب استفاده از ادوات رایانه را به درستی نمی دانند لذا در اینجا سعی شده است تا حد ممکن نحوه صحیح استقرار تجهیزات رایانه ای ارائه شود.


ادامه مطلب ...