درباره وبلاگ frozenchallenger

 

 We protected all your questions to solve your trouble on frozenchallenger

The best blog in your self 's world

 

وبلاگ frozenchallenger ارایه دهنده تمامی خدمات کامپیوتری.در این وبلاگ سعی شده آن را تخصصی کرده و ارایه دهنده تمامی مشکلات،سوال ها و... را در دنیایتان مطرح کنیم.

توجه داشته باشید که مطالب وبلاگ frozenchallenger قسمت بندی شده و می توانید از آرشیو موضوعی در چند قسمت بتوانید تمامی اطلاعاتی که می خواهید در دست داشته باشید،به راحتی استفاده کنید.

 Email:Goldenviews.com@gmail.com

مدیر وبلاگ frozenchallenger

 

Translate into English

اخبار frozenchallenger

رخداد های مطالب

و بزودی دامنه ی challenger نیز در همین روز ها راه اندازی خواهد شد.

 بزودی دامنه اصلی ما یعنی وب سایت ما راه اندازش خواهد شد.

لینک وب سایت دانلود برنامه ها از این به بعد:

http://www.downloadingcenter.persiangig.com

 

 

 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

به زودی دامنه اصلی فروزن چلنجر با امکاناتی کاملا متفاوت در حال آماده شدن و راه اندازی است.این دامنه هنوز در اینترنت راه اندازی نشده ولی صفحات و تمام مطالب آن در حال آماده شدن است.امکاناتی چون قالب وبلاگ برای وبلاگ های پارسی بلاگ بلاگفا میهن بلاگ و بلاگ اسکای می باشد.

بررسی سئوی سایت شما

سئو چیست ؟ حتما شما به هنگام جستجو در موتورهای جستجوگری مثل گوگل و یاهو عبارتی را تایپ کرده اید،مشاهده کرده اید که نتایج جستجو اولویت بندی شده و در اختیار شما قرار می گیرد.دلیل این امر چیست؟چرا برخی از وب سایت ها دارای رتبه بالاتری هستند؟ در واقع پاسخ به این سوالات از طریق سئو میسر است.سئو در واقع راه بهینه سازی وب برای موتورهای جستجوگر و دریافت بازده بیشتر می باشد.

 

اهمیت سئو چقدر است؟ سئو یکی از مهم ترین یا شاید مهم ترین فاکتور آنالیز مطالب و کیفیت یک وبلاگ یا وب سایت است.وجود سئوی خوب باعث افزایش چشمگیر بازدید شما و در نهایت پیشرفت سریع و گسترده شما می شود.

سئو تم ویوز چیست ؟ سئو تم ویوز وب سایتی است که به شما امکان آنالیز برخی از اطلاعات مهم سئوی شما را می دهد و با در اختیار گذاشتن اطلاعات بدست آمده،به شما در بهبود کارایی وب سایت خود کمک می کند.

امکانات سئو تم ویوز : سئو تم ویوز به شما این امکان را می دهد سایت و وبلاگ خود را آنالیز کرده،و مشکلات سئوی آن را حل کنید.به کمک این سیستم شما قادر خواهد بود به بسیاری از مشکلات وبلاگ و سایت خود پی برده و نسبت به رفع آن ها اقدام کنید. این سیستم به شما این امکان را می دهد که اطلاعات مهمی از قبیل بررسی وضعیت وب سرور،وضعیت ایندکس صفحات،اطلاعات تگ head،مطالب،لینک ها،دامنه ها،امنیت و... را بررسی کرده و برای بهبود سایت خود اقدام کنید.

لینک : https://stacklearn.ir

 

سایت پیچک.نت فیلتر شد.

با سلام.سایت پیچک با آدرس pichak.net که یکی از بزرگ ترین سایت های خدماتی وبلاگ نویسان است،امروز فیلتر شد.هم اکنون فقط برخی از قالب های وبلاگ این سایت قابل استفاده است.

ابزار رتبه سنج گوگل

ابزار رتبه سنج گوگل،ابزاری گرافیکی است که توسط سایت تم ویوز برای بازدیدکنندگان سایت به صورت رایگان قرار داده شده است.این ابزار در طرح های گرافیکی برای وبمستران ساخته شده است.

لینک : http://tools.themeviews.ir/pr_checker/

آغاز بکار سایت خدماتی تم ویوز

سایت تم ویوز که به تازگی افتتاح گردیده،در نظر دارد خدمات و ابزار و قالب هایی بسیار زیبا برای بازدیدکنندگان خود ارایه دهد.سایت تم ویوز اعلام کرده است که تمام ابزارها و قالب ها برای سیستم های مختلف وبلاگدهی رایگان می باشد

لینک ورود به سایت: http://themeviews.ir

Cloud Drive ، فضای ذخیره سازی رایگان آمازون

شرکت های بسیاری هستند که فضای ذخیره سازی رایگان در اختیار کاربران خود قرار میدهند . به عنوان مثال میتوان به مشهورترین آنها اشاره کرد :

۱- سرویس Sky Drive مایکروسافت با ظرفیت ذخیره سازی ۲۵ گیگابایت .

۲- سرویس Google Docs با ظرفیت ذخیره سازی ۷ گیگابایت .

۳- سرویس ذخیره سازی DropBox با ظرفیت ذخیره سازی ۲ گیگابایت .

اما ظاهرا شرکت آمازون هم تمایل دارد که سرویس ذخیره سازی خود را در اختیار کاربرانش قرار دهد .

این سرویس جدید ارائه شده از سوی آمازون Cloud Drive نام دارد .

ادامه نوشته

دانلود نرم افزار ساخت آلبوم عکس

دانلود نرم افزار ساخت آلبوم عکس

برنامه سازنده البوم یکی از قویترین و بی نظیر ترین برنامه ها جهت ساخت البوم عکس و تصویر مورد نظر شما بصورت انلاین و افلاین میباشد. شما در این برنامه میتوانید قالب های مورد نظر خود را جهت قرار دادن عکس های خود در این البوم انتخاب نمایید و بطور کاملا حرفه ای البوم های تصاویری بصورت قالب های HTML و البوم های بسیار زیبای Flash را بسازید.و همچنین از طریق سایت این برنامه نمونه های بسیار دیگری را نیز دانلود کنید.همچنین یکی از بهترین امکانات این برنامه قابلیت اتصال به FTP میباشد که شما میتوانید البوم های مورد نظر خود را در وب سایت خود قرار دهید. و یک گالری بسیار زیبا را به همین راحتی طراحی کنید.

 

firmtools album ساخت آلبوم تصاوير با FirmTools Album Creator Pro v3.5.586

 

ادامه نوشته

Serif WebPlus X5 13.0.3.029 Portable - دانلود نرم افزار طراحی سایت

سریف WebPlus نرم افزاری از سایت دانلود رایگان نرم افزار برای طراحی وب سایت های پیشرفته و مورد استفاده برای کاربر های خانگی و یا سازمان های بزرگ است. این نرم افزار طراحی وب سایت با رابط کاربری آسانی دارد به شما اجازه میدهد تا از قابلیت کشیدن و رها کردن (drag-and-drop )بخوبی لذت ببرید بدون آنکه از کد HTML استفاده کنید. این نرم افزار قابل استفاده برای تمامی کاربرانی است که در وضعیت مبتدی طراحی وب سایت به سر میبرند و میخواهند وب سایت خود را بصورت پیشرفته طراحی کنند.
در واقع برنامه اینترنت سریف WebPlus با دارای بودن ابزار های گوناگون و قوی و به شما کمک میکند تا بدون نیاز به دانستن زبان برنامه نویسی پیچیده و یا HTML وب سایت خود را تنها با عمل کشیدن و رها کردن دکمه، عکس ها و متن ها بصورت دلخواه طراحی کنید. همچنین قابلیت تغییر رنگ تنها باچند کلیک برای سهولت در کار میتوان از گزینه های رابط کاربری آسان این نرم افزار طراحی سایت باشد.

Serif WebPlus X5 13.0.3.029 Portable - دانلود نرم افزار طراحی سایت

ویژگی های نرم افزار طراحی وب سایت

  • قابلیت کشیدن و رها کردن (drag-and-drop) بدون نیاز به وارد کردن کد HTML
  • 6 ماه رایگان میزبانی وب، آدرس وب، ایمیل
  • ساخت قالب و ارسال آن بر روی FTP
  • ابزارهای مدیریتی و کار با SEO
  • دارای دکمه ها، ستون های آماده به همراه ابزار های ویرایشی حرفه ای
  • ویرایش عکس بدون نیاز به نرم افزارهای دیگر
  • نهایت کیفیت در طراحی و استفاده از آخرین استاندارد های طراحی
  • اضافه کردن قابلیت های اشتراک گذاری در تویتر، فیسبوک و یوتیوب
  • وجود قالب های زیبا و آماده
  • اضافه کردن جستجو در سایت
  • استفاده از قابلیت های پخش ویدیو آنلاین، اسلاید شو و ...
  • رابط کاربری اسان و قابل حمل بودن

ادامه نوشته

Google Chrome 16.0.912.75 Final - دانلود گوگل کروم 16

Google Chrome 16.0.912.75 Final - دانلود گوگل کروم 16

نرم افزار - اینترنت

Google Chrome 16 مرورگری جوان و قدرتمند که با هسته فضایی اش بنام وبکیت در سال 2007 توسط آزمایشگاه گوگل وارد دنیای مرورگر اینترنت شده است. این نرم افزار نرم افزار اینترنت با داشتن امنیت، نهایت سرعت و کیفیت در کار جزء برترین مرورگرهای سال انتخاب شده است و در کنار دانلود مرورگر های قدرتمندی همچون اپرا، فایرفاکس، اینترنت اکسپلور و ... توانسته جایگاه خوبی را برای خود کسب کند. براحتی میتوان گفت که گوگل کروم 16 از مرورگر اینترنت اکسپلور بهره میبرد اما با سرعت و قدرت بیشتر در عمل خود را نشان داده است.
تمامی ابزارهای مجازی گوگل در دانلود کروم گنجانده شده است طوری که شما در نوار ابزار با فشردن کلید Tab براحتی میتوانید کلمه مورد نظر خود را به سرعت در گوگل جستجو کنید بدون اینکه وارد صفحه اول گوگل بشوید، همچنین متصل بودن خودکار مرورگر کروم به سرویس مترجم گوگل و ترجمه کردن متن های طولانی با سرعت بالا از قابلیت های این دانلود مرورگر است که همه ی اینها باعث جلوگیری از اتلاف زمان میشود.

Google Chrome 16.0.912.75 Final - دانلود گوگل کروم 16

اما یکی از قابلیت های مهم و سری گوگل کروم جدید که اکثر کاربران از وجود آن بی خبر هستند وجود پنجره وظیفه یا همان Task Manager است. این ابزار نشان دهنده فعالیت مرورگر و پردازش پنجره ها و تب های باز است که میتواند با مدیریت آنها علاوه بر افزایش سرعت از سکته کردن (هنگ کردن) سیستم جلوگیری که معمولا وجود پنجره ها و تب های باز مرورگر دانلود Chrome سیستم های ضعیف را دچار این مشکل میکند. این مرورگر دانلود کروم دارای ظاهر متفاوت است و همچنین بارگیری تم های جدید از سایت های زیر مجموعه گوگل میتواند ظاهری آن را زیبا تر کند.
همچنین وارد کردن تمامی تنظیمات و بوکمارک ها BookMark از مرورگرهایی همچون فایرفاکس، اینترنت اکسپلور و ... از قابلیت های مهم این نرم افزار است. ترجمه کردن خودکار سایت ها بدون نیاز به نرم افزاری خاص تنها با زدن یک کلیک بعنوان ویژگی پیشنهادی همچون بلاک کردن سایت های تبلیغاتی و ویروسی از قابلیت های دیگر این مرورگر است که میتواند نظر هر کاربری را بخود جلب کند. همچنین سایت دانلود رایگان نرم افزار استفاده از این مرورگر و دانلود کروم را به شما پیشنهاد میکند.

ویژگی های جدید مرورگر Google Chrome

  • اسکن کردن در هنگام و بعد دانلود
  • بروزرسانی Omnibox Prerendering
  • اضافه شدن افزونه API جدید
  • بارگذاری و لود سریع صفحات اینترنتی
  • دارا بودن یک جعبه بعنوان نوار آدرس و سرچ
  • دارا بودن سیستم مدیریت وظیفه Task Manager
  • باز کردن صفحات در یک تب جدید
  • داشتن قابلیت حالت ناشناس
  • افزودن سایت بعنوان علاقه مندی ها (بوکمارک) در حالت ToolBars و …
  • وارد کردن تنظیمات از مرورگر دیگر به گوگل کروم
  • کنترل خطاها
  • دارای قابلیت مترجم سایت
  • دانلود پوسته های مختلف
  • بلاک کردن سایت های تبلیغاتی و هشدار دادن در مورد ویروسی بودن سایت ها

ادامه نوشته

دانلود برنامه ضبط صدای پخش شونده از اسپیکر

گاهی در هنگام کار با رایانه به هردلیلی نیاز به ضیط صدا پیدا می کنید. در چنین شرایطی معمولا کاربران به سراغ Sound Recorder نرم افزار معروف و کوچک ویندوز برای این کار می روند. حال آنکه این نرم افزار  قابلیت های بسیار محدودی در این زمینه دارد و در مواردی که نیاز به امکانات بیشتر دارید این نرم افزار کارساز نخواهد بود. نرم افزار AVS Audio Recorder یکی از نرم افزارهای بسیار کارآمد در این زمینه است که امکانات جامعی را در اختیار کاربر قرار می دهد. توسط این نرم افزار می توانید صدا را از طریق میکروفون ضبط کنید و یا صدایی را که از اسپیکرهای رایانه در حال پخش است را ضبط نمایید. همچنین می توانید تنظیمات لازم را بر روی صدای خود و یا صدایی که درحال ضبط است اعمال کنید ، کیفیت را تغییر دهید ،  به صدای ضبط شده در خود نرم افزار گوش دهید و از امکانات دیگر نرم افزار بهره مند شوید. نرم افزار فوق سازگاری کامل با نسخه های رایج ویندوز از جمله ویندوز سون دارد و می توانید
برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه نوشته