قالب وبلاگ برنامه نویسی



امروز قالب وبلاگم رو عوض کردم. یک قالب نوشتم که گرافیک بهتری داشته باشه. این قالب از نظر استاندارد w3c مشکلی نداره و با سایت http://validator.w3.org/ بررسیش کردم و مشکلی نداشت. چون برخی از دستورات بلاگ اسکای قدیمی هست چند تا اخطار میده ولی کدهایی که من نوشتم مشکلی از لحاظ استاندارد نداره. و سعی کردم سئو رو هم رعایت کنم. برای اینکه جستجوگرش فعال بشه در قسمت نمای وبلاگ به قسمت ابزارک ها بروید و جستجو را فعال کنید دیگر امکانات مثل تقویم را هم می توانید در قسمت برنامه های جانبی فعال کنید. این قالب همه ی تگ های بلاگ اسکای رو تقریباً پشتیبانی میکنه. و برعکس برخی قالب ها که وقتی در قسمت ویرایش وارد میکنید این قالب دیگه اخطاری نمیده. قسمت اشتراک در فرندفا رو جایگزین دیگر شبکه های اجتماعی خارجی کردم. اسلاید شویی که برای قالب گذاشتم همان اسلاید شویی هست که طریقه ی ساختش رو توی کتاب آموزش سریع و آسان جی کوئری آموزش دادم.

اگر هر اشکالی در قالب دیدید بهم بگید تا اصلاح کنم.

دانلود قالب وبلاگ برنامه نویسی

دانلود اسلاید شو قالب

نظرات 5 + ارسال نظر
مترجم عربی یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 04:39 ب.ظ

سوک سوک

مهدی دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 04:50 ب.ظ http://mahdi7696.blogfa.com

سلام داداش مرسی که به وب من سر زدی قالبی که درست کردی خوشگله تبریک میگم مرسی

حمید شنبه 22 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:20 ب.ظ http://pacifist.xzn.ir/

درود
ازقبلی خیلی بهترشده
ولی چراازیک مدیریت محتوای شخصی استفاده نمیکنید که همه امکاناتش دست خودتون باشه؟

سلام
خب الان این وبلاگ هست. که من دارم ازش استفاده میکنم. اگه منظورتون این هست که سایت بسازم. خب سایت دارم با سیستم مدیریت محتوای اختصاصی.

رضا دوشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 04:35 ب.ظ

سلام خسته نباشید.بنده با اجازتون از قالبتون استفاده کردم. حقیقتا قالبهای بیشماری تو اینترنت پیدا میشه اما اون چیزی که من دنبالش می گردم یک قالب با عرض زیاده که قالب شما در عین سادگی ولی بخاطر جادار بودن فضای پستها برای من جالبه فکر کنم عده زیادی دنبال چنین چیزی باشند .

امیر محمد کاظمی چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 10:58 ب.ظ https://english-ebook.blogsky.com/1402/04/13/post-2/

سلام داش خسته نباشید.
چطور میشه از این وبلاگ برای خودمون استفاده کنیم؟
و آیا اصلا میشه که در بلاگ اسکای کدی بنویسی که روی وبلاگ اعمال بشه

سلام قبلا میشد برای بلاگ اسکای قالب نوشت ولی دگه نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد