نظر سنجی در مورد کتاب


نظرات 16 + ارسال نظر
ساجد یوسفی یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:08 ق.ظ

آقای مهندس کتاب عالی هست ولی خوب کل صفحه رو لنک کردید و ما نمی تونیم سرس ها رو کپی کنیم ... اگه بتونی درستش کنی عالی میشه...

امیر حسین سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:19 ب.ظ

همیشه حس می کردم که html کامل نیست!
حالا با خوندن این کتاب نیمه گمشده خودم رو پیدا کردم البته فعلا فقط با خوندن 2-3 صفحه اولش!
فکر می کنم شما اولین-دومین و یا سومین منبعی باشی که در مورد php موجودی و به این بابت بهت تبریک میگم!

خیلی ممنون داداش.
من وظیفه ی خودم رو نسبت به جامعه ام انجام دادم.
متشکرم.

آزاد پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:16 ب.ظ

خیلی کتابتون عالی بودتو کمترین زمان بهترین استقاده رو کردم.خدا اجرتون بده

tiger سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:27 ب.ظ

ســلام من برنامه نویس بودم یه مدت کار نکرده بودم یادم رفته بود
کتاب شما باعث شد یه یاد آوری خوب داشته باشم
ممنون

001 سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:03 ق.ظ

سلام از کتاب خوبتون تشکر میکنم.یه سوال هم داشتم که امیدوارم در اسرع وقت جواب بدین.
من برای ساخت فرم دقیقا عین کد شما رو مینویسم ولی با ارور زیر مواجه میشم:

Notice: Undefined index: fname in C:\xampp\htdocs\post.php on line 11

خب کدتون رو هم بذارید. من نمیدونم چه کدی هست؟

001 چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 ق.ظ

همون کدی هس که خودتون توی قسمت آموزش فرم نوشتین:

<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en">

<head>
<title></title>

</head>
<body>
<form action="post.php" method="post">
name:<input type="text" name="fname" value="fname" id="fname"/><br/>
<input type="submit" value="send"/>

</form>

</body>

</html>




<html>
<head>

<title></title>
</head>
<body>

<?php


echo $_POST["fname"];


?>
</body>
</html>

این مشکل تا حالا برای من بوجود نیومده.
ولی شما یه همچین چیزی بنویس شاید حل شه:
<?php
if (isset($_POST['fname']){
echo $_POST["fname"];
}
?>
این مطلب رو بخون:
http://www.html.net/forums/viewtopic.php?f=58&t=5793
اون اخطار رو هم توی گوگل سرچ کن به نتایج خوبی میرسی.

sama دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 ب.ظ

سلام آقای راوندی

من یه فرم آپلود فایل ساختم و توی قسمتی از اون کد زیر رو نوشتم تا نوع خطای ناشی از آپلود رو چاپ کنه که خطای نوع دوم رو میده میشه برام توضیح بدین منظور از این خطا چیه؟

echo "Error No ".$_FILES['uploadedfile']['error']." Occured ! <br />";

این که یه دستوری هست که اخطار ها رو نمایش میده.

مهدی ربانی سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:54 ب.ظ http://abd1.blogfa.com

سلام و خداقوت کتابتون خیلی خوب بود خدا خیرتون بده.کامل-خلاصه-زبان ساده و ... از ویژگی های کتاب شماست. ممنون

amir چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 ق.ظ

سلام. من تازه php را شروع کردم . اما مقداری با c و vb آشنا هستم. از اینکه تجربیات خودتون را در اختیار همه قرار دادید تشکر می کنم واز خدا آرزوی توفیق وسلامتی را برای شما دارم

محمّد شنبه 10 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:47 ب.ظ

بسیار کتاب کارآمدیست
سپاسگزارم

هادی سه‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:30 ب.ظ

عالی بود ممنون

panahi سه‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 04:26 ب.ظ

ممنون از کتاب بسیار بسیار مفیدتون .

حسین چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:52 ق.ظ

اقا ممنون انشاالله موفق باشی.

a چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1396 ساعت 10:29 ب.ظ

اقا خیلی خوب بود من تازه دارم یادمیگیرم از این همه سادگی و کلیات ش خیلی خوشحال شدم.

آمنه سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 01:45 ب.ظ

مختصر و مفید ممنون.فقط کاش درباره شی گرایی آخرش بیشتر توضیح میدادین

علی رضا چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 12:41 ب.ظ

واقعاٌ عااااااااالیه
حال کردم فقط دورهی تصویری شو اگه بزارین غیر رایگان هم باشه ما می گیریم دمت گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد