مشکل با برنامه ی Visual interdev

مهدی علوی  

سلام

من مطلب نصب و راه اندازی سرور محلی IIS که شما نوشتید رو  خوندم . و خواستم با برنامه ی Visual interdev کار کنم . که در قسمت file و new project وقتی می خوام یه پروژه ی جدید ایجاد کنم و در قسمت what server do you want to use? آدرس localhost را  وقتی وارد می کنم چنین اخطاری رو به من می ده :

Unable to contact web server http://localhost

ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.

 

شما باید به غیر از نصب IIS برنامه ی FrontPage Extensions را نیز نصب کنید برای نصب آن دیگه نیازی نیست به قسمت Add or Remove Windows Components بروید می تونید بعد از دانلود ، این برنامه را با دابل کلیک کردن روی آن ، نصب کنید. حجم این برنامه 2.11 مگابایت است.

این برنامه را اینجا دانلود کنید. 

نکته‌: ممکنه در هنگام ایجاد پروژه در پایان وقتی finish را می زنید با اخطار زیر مواجه بشید : 

The web server does not appear to have any authentication methods
enabled. The server has asked for user authentication,
but did not send a WWW-Authenticate header. 

این به این علت است که شما برنامه ی Microsoft Office Access  را نصب نکردید.

نظرات 1 + ارسال نظر
احسان پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:44 ب.ظ http://ehsan.in/

سلام
بعضی از پستای بلاگتون رو خوندم.
در کل بلاگ مفیدی هست.
کاش فقط یه دسته بندی از موضوعات قرار می‌دادید. که بازدیدکننده سر در گم نشه و بتونه راحت به مطلب مورد نظرش برسه.
البته این یه نظر شخصی بود
موفق باشید

سلام دوست عزیز
شما برو به این آدرس
http://barnamenevisi.blogsky.com/posts
در واقع باید روی این نوشته کلیک کنی
لیست کامل عناوین یادداشتها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد