اشکال در کار با دیتابیس ها فایلی

می خواستم با چند تا کد یک دیتابیس ایجاد کنم بدون اینکه از مای اس کیو ال استفاده کنم ولی با این پیغام روبرو شدم و در آخر فهمیدم مشکل کارم اینه که از  php5 استفاده می کنم . در واقع پی اچ پی من جدیدتره. 

 

<?php
$db = dbmopen("./data","c") or die("Could not open DBM");
dbminsert($db, "Name", "rightclick");
dbmclose($db);
?> 

 

این هم اخطاری که من باهاش روبرو شدم: 

 

Fatal error: Call to undefined function dbmopen() in F:\xampp\htdocs\dbm.php on line 10 

 

و جوابی که از این موضوع گرفتم : 

اگه سرورت ویندوزه این خط رو توی php.ini پیدا کن و سمیکالن را از پشتش بردار تا فعال بشه
extension=php_db.dll
ورژن php چیه ؟

به نظرم بتونی بجای DBM از SqlLite استفاده کنی و بهتره این کار رو بکنی چون در php5 دیگه خبری از DBM نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد